Måndag, kväll

Bion var bra faktiskt. Lite rörig men helt klart bra! Rekommenderar öronproppar för er som ska gå och se den på Biopalatset i Göteborg... SJUKT hög volym.
Nu sitter jag och tittar på kniven mot strupen, desperate spelar jag in så det blir om några minuter, kvällen är räddad!
Fick såhär för en timma sedan eller något, reda på att jag har biolabb imorgon, har gått runt och trott att jag var ledig imorgon, men icke!


Dagens motion: En shoppingtur och en promenad på 30 min.

Dagens intag:
Frukost: Havregrynsgröt med krossade linfrö, vetekli, kanel och mjölk.
Mellanmål: Ett äpple.
Lunch: Linssoppa och två knäckemackor med salami.


Mellanmål: En kopp te och några kakor.
Middag: Korvstroganoff.


Kväll: Cola och popcorn till bion.
Shoppade en del på stan förut också, 3 stickade tröjor, ett linne och en nattcreme, visar aaaaallt imorgon!


Fick hem första numret av STYLEBY idag också, iiiih längtar tills jag får tid att läsa!
Härligt och ha sig själv på framsidan x3, GO ELIN!


Kommentar från: Anna

Öronproppar är verkligen bra att ha när man går på bio. Brukar vara väldigt hög volym där oavsett vilken film eller biograf det är. Så skönt att kunna plugga in öronpropparna och slippa få tinnitus eller ont i öronen. Dessutom så slipper man öra folk som pratar med varande och prasslande godispåsar. Här själv alltid minst ett par öronproppar i både väskan och jackfickan. Man vet aldrig å förhand när man kan behöva propparna. Händer att jag pluggar in dem även på spinningpass. Brukar vara för hög volym där med ibland. Dessutom upplever jag att jag blir ljudkänsligare när jag tränar hårt och har hög puls.

2011-03-16 @ 16:37:14
Kommentar från: Carolina

sv, Visst är det!? Öronproppar till gymmet är ett bra tips, all musik samt klinganden från vikter som släpps i golv etc, otroligt att det alltid ska vara så svårt för vissa människor att lägga ned vikterna fint och prydligt! ;)

2011-03-16 @ 16:40:05
http://carolinamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: