Måndag

Ny vecka!
Idag har jag gått en lååång powerwalk tillsammans med söta Linn. Vi gick i 1.5 tim och efteråt var det skönt att komma hem och bara värma lunchen och sätta sig framför sista avsnittet av Rachel Zoe project.
Nu ska jag läsa lite livsmedelsvetenskap, otroligt hur något som jag tycker är så roligt kan vara så tråkigt att läsa om... Det är så himla mycket text om allt och ingenting känns det som.

Haha det är så tomt här nu när Malin har åkt hem, är nästan van vid att se henne liggandes på mitt vardagsrum nu känns det som... Tur att hon lämnade kvar sin gamla blöta handduk och tandborste... Så har jag något att minnas henne vid. Nej men vi hade en toppenhelg och hoppas inte att det dröjer allt för länge innan du kommer hit igen! <3

Kommentar från: Malin

SÖt du är :) I´ll be back ! :D

2011-03-21 @ 18:29:13
Kommentar från: Carolina

JIPPIE!!!

2011-03-21 @ 18:59:37
http://carolinamagnusson.blogg.se/
Kommentar från: Rebecca

hehe, jag har inte börjat! Själv då?

2011-03-21 @ 19:39:58
http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: