Söndag

Fick plöstligt hjärnsläpp och funderade över vidare det är lördag eller söndag idag. Sånt är kul när det är till ens fördel, i detta fall hade lördag varit roligt! Denna gång föll det till min nackdel, det är söndag... Mindre roligt. Men men, imorgon är det ny vecka och nya tag. Börjar veckan med synundersökning kl 11.30, det blir spännande!

Men idag så har jag städat lägenheten, fixat med min garderob och provat kläder. Kom precis hem från en timmas powerwalk och sitter nu här framför datorn med en kesellasmoothie och varvar ned, skönt! Annars väntar jag på att Linus ska komma hem, om typ två timmar rullar han in i Göteborg. Känns som om vi har varit ifrån varandra jätte länge fast det var igår morse han åkte. Lustigt sånt där.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: