Tisdag, kväll

Då var halv åtta hos mig slut för idag och nu är det back to reality som gäller. Halv åtta hos mig är min mysstund på kvällarna mån-tors. Så himla bra program!
Var ju på step up förut, ett basicpass. Basic my ass. Jag höll på att dö. Inte pga min lack of kondition utan koordination. Jag gjorde kanske 40% rätt.. Knappt det tom. Såg dock att vi kanske var 3 st av 30 som inte hängde med... Trots detta så kommer jag aldrig mer sätta min fot på ett liknande pass. Det var helt enkelt bara jobbigt för huvudet att hänga med på alla nya rörelsekombinationer. Missförstå mig inte, min kropp fick sig en rejäl svängom, passet innehöll även styrketräning, så jag var galet svett. Men det var inte tillräckligt roligt för att jag ska vilja fortsätta och bli bättre. Imorgon ska jag försöka mig på afropower dans, det kan bli roligt!


Dagens träning: Promenad på 2805 steg samt ett pass step up.

Dagens intag:
Frukost: Havregrynsgröt med linfrön samt mjölk och kanel.
Mellanmål: En kopp te.
Lunch: Oxbringa med dijonsås och pressad potatis samt kålrot.
Mellanmål: Ett äpple
Middag: Chili con carne med bulgur
Kvällsmat: En kiwi, lite mandlar samt en kopp te.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: