Söndag

Idag har jag inte så mycket att säga faktiskt, vilket resulterar i en kort sumering av dagen.
Jag har tagit en promenad ner på stan och tittat lite i nordstan, hittade inget roligt så därför kom jag hem tomhänt. Linus däremot köpte sig ett par fina träningsskor.
Jag har fixat ordning på referenserna i mitt senaste inlämningsarbete som var helt galet fel.
Jag har klippt bort dåliga rötter på mina orkidéer samt planterat om en.
Jag har lagat mat, poppat popcorn och tittat på Bond.


Dagens träning: En promenad på stan som resulterade i 7344 steg.

Dagens intag:
Frukost: Havregrynsgröt med linfrö, kanel och mjöl.
Mellanmål: Te och cheese ballz.
Lunch: Bulgur, tomater, tzatziki samt lammfärsspett med soltorkade tomater och fetaost.


Mellanmål: En kopp te.
Middag: Pasta med en sås på creme fraich och dijonsenap samt lövbiff, champinjoner, paprika, broccoli och purjolök.


Kvällsmat: En kopp te och popcorn.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: