Onsdag

Tentan idag gick rätt så bra tror jag, bör bli ett G. MEN man ska aldrig ta något för givet!

Efter tentan gick jag, Sara, Marielle, Frida, Rebecca, Li, Elin och Lisa och fikade på Le pain francais. Efter det tog jag, Elin och Frida en tur på stan och gallrade bland reorna, hittade inte något av intresse.

Nu har jag precis kommit ur duschen och sitter här med en silvertoning i håret, hoppas på att få bort en del av det varma i min bruna hårfärg... Tog ingen förebild så ni får lita på mitt omdöme om jag säger att det blev kallare.

Annars ska jag inte göra så mycket mer idag, ska snart skölja ur toningen och ersätta den med hårinpackning, peela hela kroppen samt ansikte och sist men inte minst kleta på en ansiktsmask.


Snart halv åtta hos mig!
God kväll!

Kommentar från: Rebecca

Tack för idag älskade vän <3

2011-01-26 @ 20:12:39
http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: