Oh what a night!

VIPkvällen på HM var hur trevlig som helst! Elin kling verkade väldigt mysig och jag fick några saker handlade. Sara som var mitt sällskap för kvällen var lika underhållande som vanligt! Det börjar bli lite vår grej nu att gå på HM's viptillfällen. Slänger upp bilder från kvällen imorgon, nu bjuder jag istället på vad jag och Linus käkade till middag.



Kycklingfilé, rosmarinpotatis samt Linus egna sås som är så himla god!
Nu ska jag koka mig en kopp te och sätta mig och titta på halv åtta hos mig som jag spelat in sen tidigare idag!

För övrigt så har dagens motion inte blivit av... Råkade nollställa min stegräknare idag och har inte gjort något annat än att gå i skolan samt shoppa loss, inget att notera med andra ord.


Dagens intag blev exakt som igår faktiskt, bytte dock ut middagen från chili con carne till tallriken ovan. Samt vin & tilltugg under HM-kvällen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: