Måndag

Ännu en dag utan några ord från mig.
Idag har jag varit på en föreläsning om energi, då sett ur ett kostperspektiv. Hur man omvandlar till E% samt beräknar energiintag och energiuttag (kommer inte på något bättre ord för energiuttag, men ni förstår säkert vad jag menar).
Sen kom jag hem och städade lite, tog en powerwalk som resulterade i 5867 steg.
Har idag även kokat en linssoppa/gryta med gröna linser, morot, palsternacka, lök, purjolök, selleri och krossade tomater, det är vad som blir till mat imorgon!


Dagens motion: Powerwalk 5867 steg!

Dagens intag:
Frukost: Havregrynsgröt med krossade linfrön, kanel och mjölk samt en kopp te.
Mellanmål: Ett äpple.
Lunch: Pasta med samma sås som igår, (lövbiff, paprika...).
Mellanmål: Mandlar och en apelsin.
Middag: En portion pasta med samma sås igen.
Kväll: En korg physalis samt en kopp te och ett litet paket nutella.

Kommentar från: Sara

nu finns det ingen kalops längre.

jag gjorde också linssoppa! :D

2011-01-31 @ 22:48:10
http://ladysara.blogg.se/
Kommentar från: sara

hah, varför hällde han ut din soppa??

2011-02-01 @ 12:54:14
http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: