Lördag

Vilken underbar dag!

Väcktes av min wakeup light vid 0745, gick upp och kokade gröt som jag åt framför American idol. Vid 0830 vandrade jag iväg till gymmet och utövade pilates i en timma. Gjorde mig en vän i en av de andra deltagarna, och tillsammans gjorde vi sällskap hem. Precis som när man gick i lågstadiet!
Pilatesen var helt underbar! Jobbig men ändå väldigt behaglig... Jag ska definitivt fortsätta och gå!


Bild

Den här rörelsen var nog den jobbigaste att upprepa.

Min stegräknare igår visade på 9001 steg efter två promenader, vilket jag är nöjd med. Ska försöka och ha på mig stegräknaren hela dagarna för att få med minsta lilla steg!

Nu har vi precis lagat och ätit mat. Det blev tortellini med karl-johansvamp samt en pastasås med soltorkade tomater, oliver, vitlök, skinka och oregano. Mums!



Kommentar från: sara

du är duktig du! jag gick upp halv tolv, och den enda jag hunnit med är att tagit mig till bolaget och konsum. och då åkte jag spårvagn hela vägen! :)

2011-01-22 @ 14:33:58
http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: