Lördag

Tusan! Imorse skulle jag ha varit på Pilates intro, men "soluppgången" på min wake up light som jag fick i julklapp funkade inte. När jag gick upp var klockan 17:44, då kom jag på att jag måste ha ställt in klockan och inte alarmet... Så klockan var egentligen 9 på morgonen, (skulle aldrig sova till 17:44) men Carolina hade ställt in klockan på 7.30 när den egentligen var 23.30 på kvällen. Snyggt gjort. Så summan av det hela blev att jag missade min pilates... Men tror att det kommer ett nytt introtillfälle snart. 
Idag har jag packat upp och packat upp. Lagat mat, svampgratinerad kassler med kokt potatis. Nu ska vi ringa och beställa pizza som ska ätas framför tvn tillsammans med James Bond och you only live twice.

Såg en fruktansvärt dålig film förut.. Paparazzi Princess, som handlar om Paris Hiltons liv. Den var så obra att jag tog fram datorn och hade den i mitt knä during... Gick sedan in på imdb för att kolla upp skådisarna, ser då att filmen är ratead 2.2 av 10... Haha det är dåligt det! Har nog aldrig sett så låg rateing där som 2.2.


Bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: