Fredag

På måndag kommer mina CSN pengar, har inte fått några pengar sedan i november så de är mer än välkommna!
Ikväll så har Linus planerat något för oss, och jag vet inte helt säkert vad det är... Jag skulle se till att vara färdig vid 17.15 och ledig fram till 20.00. Skulle även se till att vara hungrig... Så jag misstänker att vi ska ut och äta! Den som lever får se!

Idag är jag ledig från skolan, meningen är väl att vi ska plugga inför tentan i fysiologi på onsdag, vilket jag har tänkt att göra, men ska även ta tillvara på denna lediga dag genom att motionera lite. Powerwalk eller en joggingtur står på schemat.
Köpte en stegräknare för ett tag sedan, som jag nu ska försöka komma ihåg att använda den om dagarna. Målet är 10.000 steg/dag. Imorgon ska jag även på det där pilates introt som jag missade förra helgen, så nu sätter det igång! Träningen alltså. Behöver börja röra på mig, har "planerat" det länge men det blir inte mer. 
Min enda allierade här i Göteborg (i Karlstad tränade inte någon :P) som inte tränar om dagarna, (går i en klass där varenda människa tränar flera timmar om dagen, flera gånger i veckan) är Sara, och igår började hon gymma så nu jäklar ska inte jag vara sämre!

Så nu ska jag hoppa i löparstället och ge mig ut i ett soligt Göteborg för lite förmiddagsmotion! Happy day!

 

 


Kommentar från: Sara

Förlåååååt att jag svek dig och började träna. Känner mig hemsk... Eller nej, det känns bra. :) Du kommer imorgon va? Puss

2011-01-21 @ 18:35:38
http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: