Fredag, kväll

Precis hemkommen från ett styrkeyoga pass. Fy tusan vad skönt!
Var lite tricky med alla ställningar men fixade det mesta ändå! Hon kom inte fram och korrigerade mig, som hon gjorde med andra... Vilket alltid höjer självförtroendet lite grann.

Imorgon är det pilates kl 09.00 som gäller!

Nu ska jag koka mig en kopp te, har inte druckigt en enda kopp än idag så det är jag värd!


Bild

Dagens träning: har idag alltså varit ett pass styrkeyoga + 40 min löp och crosstrainer på gymmet.

Dagens intag:
Frukost: Havregrynsgröt med linfrön samt mjölk och kanel.
Mellanmål: -
Lunch: Sallad med matvete, kyckling gurka, lök och cocktailtomater.


Mellanmål: Chips samt hemmagjord "glass" (kesella, hallon och florsocker)


Middag: Kycklinfilé, klyftpotatis samt Linus sås, (precis som igår.)
Kvällsmat: En kopp te, kanske en grapefrukt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: