Francais

Jag har länge funderat på att ta upp min franska igen. Läste ju franska i högstadiet och sedan spanska i gymnasiet (av någon dum anledning). Vet inte varför jag inte fortsatte med franskan... Nu talar jag istället två språk skitdåligt. Men nu som sagt så har jag lekt lite med tanken på att börja igen... Därför har jag anmält mig till en "prova på kurs" hos folkuniversitetet på ca 3 tim. Sen tar jag det därifrån... Beroende på hur mycket jag kommer ihåg och hur tidskrävande det blir så kanske jag anmäler mig till en specialkurs för oss som läst franska i något år, men inte kommer ihåg något.

Bild


Ett skämt jag säkert kommer skratta byxorna av mig åt, när jag lärt mig franska igen... (om det ens är ett skämt..?!)

Kommentar från: Sara

"om det ens är ett skämt?" haha, du är rolig!

jag får se om jag kommer, som det känns nu så kommer jag inte imorgon. måste försöka få bort ketoner-skiten. men jag får se hur jag mår imorgon.

hur mår du nu då?

2011-01-04 @ 20:45:50
http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: