Söndag

Nu sitter jag här och väntar på att tjejerna ska komma hit och fika. Har fixat tvätten och läst lite om fett samtidigt som jag tryckt i mig chips. Gött dä.
Men som sagt tjejerna kommer snart hit och Frida har bakat kärleksmums, GUUUD VAD GOTT!
Linus är hemma i Kristinehamn nu och ska vara där tills imorgon då hans mamma ska opereras, så alla hjärtans dag imorgon ska jag spendera på gymmet samt med Sara på bio. Käkar nog något gott på kvällen när Linus har kommit hem, vi får se vad klockan blir..
Men oj vad jag går händelserna i förväg nu... Allt jag ville ha sagt var att jag ska fika snart.


Bild

Kommentar från: Ida

Japp, har haft en mycket bra helg med alldeles för lite plugg tyvärr...så nu blir det råplugg fram till tentan :S

2011-02-13 @ 17:18:31
http://idajessica.blogg.se/
Kommentar från: sara

HAHA, var det sådär vi såg ut hemma hos dig??! :D

2011-02-13 @ 20:42:50
http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: