Söndag

Denna söndag har varit lugn och skön.
Sov ända till 9.30 och tog dagen som den kom efter det... Har mest gått runt och skrotat, promenerat och lagat mat. Skulle ha varit iväg och fikat hos Marielle men uppslutningen var lite dålig, så vi bestämde oss för att ta det en annan dag.
Nu ska vi koka te och förmodligen se på James bond. Octopussy tror jag det är... Har sån dille på gamla James bond filmer nu, tycker att de är så himla mysiga och bra. Detta spåras tillbaka till min ungdom då de alltid visade J.B filmer på fredagar kl 8, så satt man där med mamma och pappa och tittade tills man somnade i soffan. Eller så blir det Big brother som inte är helt mysigt, men roligt... Knappt det, men har hört att 2 personer lämnat huset under kostiga omständigheter, och nyfiken som jag är så måste jag veta vad som hände.



Dagens motion: En promenad på 30 min samt en powerwalk på 45 min.

Dagens intag:
Frukost: Fil med krossade linfrön, vetekli, kanel och socker.
Mellanmål: Ett äpple och en kopp te.
Lunch: Ugnsstekt kalkon, sås och potatis


Mellanmål: Ett äpple och en kopp te och en kaka.
Middag: Ugnsstekt lax, potatis, creme fraich, stenbitsrom, rödlök och broccoli.


Kväll: Kakor och te.

Kommentar från: Stina

Klart, nästa inlägg ska du få en länk haha. Jag tyckte det var ganska många bra som var med iår, kanske ingen som är sådär WOW men överlag över förväntat. Såklart "plus" size tjejen, men som sagt såg mer normal ut än mullig. Sjukt dålig på namn men det var mörkhårig tjej med grymma ögonbryn, plus en av de blonda. Och någon mörkhyad, haha som sagt ganska många som var helt ok. Hoppas det är makeover till veckan ! Bästa avsnittet av säsongen :)

2011-02-28 @ 00:57:16
http://stun.blogg.se/
Kommentar från: Stina

Förresten, räknar med att bjuder över mig på middag rätt ofta när jag flyttar tillbaka till Götet. Ser alltid så sjukt gott ut !

2011-02-28 @ 00:58:11
http://stun.blogg.se/
Kommentar från: Anonym

Tack, köpte den förra veckan ,love it:)

2011-02-28 @ 13:36:05
http://karinolofsson.se
Kommentar från: Stina

Massa middagsbjudningar, speciellt eftersom jag antligen fatt lagenhet ! Jag dor lite granna. Tentaperioden ar slut den 3:e juni sa nagongang efter det, skulle tippa pa runt den 10:e juni. Blir ni kvar i Gotet over sommaren ?

2011-02-28 @ 13:43:44
http://stun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: