Söndag

Filmen igår var sådär, spännande och fint filmad. Men den var så himla makaber... När människor dog så dog de verkligen fruktansvärt och man fick se hela förloppet. En scen där en kvinna drunkar så får man se henne hur hon gång på gång andas in vatten tills hon dör. Normalt sett så brukar ju folk drunka på film genom att de bara stannar upp typ... Här fick man följa hennes panik steg för steg. Fattigt manus måste jag säga med... Crapiga dialoger samt läs inte vidare om du inte vill veta slutet!!! Sluta nu..................... Så dör alla utom en person, bra film liksom? Nej, någon Oscar lär ju inte filmen få/fått? oklart när Oscars är/var... Men spännande var den stundtals, så gillar man att bli skrämd av vatten och trånga utrymmen, se den!


Idag ska jag plugga inför tentan, kanske pallra mig iväg till gymmet. Hade dock lite ont i halsen imorse när jag vaknade och man ska ju absolut inte träna med halsont.. Gäller det även om man bara har det som nyvaken?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: