Plisserad kjol

Jag brukar inte rätta mig efter trender, (hosthost) i alla fall inte så till den milda grad att jag faktiskt köper kläder som jag inte ens tänkt på sen jag var 7 år. Nu snackar vi om den plisserade kjolen.
När jag var liten så hade jag en mörkrosa och en mörklila som jag hade till vita strumpbyxor och lackskor så fort det var festligheter på gång. Typ såhär fast i mörklila eller rosa då, och kortare och vippigare... Haha, hittar ingen bättre bild men ni förstår på ett ungefär.
Nu 15 år senare så såg jag att den "är tillbaka" först på Caroline's blogg och sedan på Elin's blogg där hon provat sig på den här "trenden".


OCH JAG ÄLSKAR DET!
Det känns lite skoluniform men verkligen inte så strikt... Den är nedressad på ett snyggt sätt, såhär vill jag se ut i vår!
Tror att Elin's kommer från Zara, så det ska kollas upp!
Snyggt snyggt snyggt.

Kommentar från: Rebecca

Hoppas du får en härligt kväll <3

2011-02-26 @ 20:18:33
http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: