Lördag

Vilken härlig da' la la la la lalala la la!

Ställde klockan på 07.20 imorse. Gick upp, käkade frukost framför Dr. Phil och trasade sedan iväg till gymmet för ett pass pilates på 55 min. Alltså kalla mig barnslig men någon på passe fes väldigt högt under en position, varpå min koncentration och kvarvarande halvtimma av passet fick jag mest kämpa för att inte brista ut i gapskratt... Mycket av det roliga var att jag tvingat med mig Linus på detta pass och jag trodde för en stund att det var han stackarn som gjort bort sig... Jag skämdes åt honom liksom.. Och när jag bli lite stressad så har jag lätt för att skratta. Dock visade det sig att det inte var Linus, det var någon annan stackare. En annan rolig sak var också själva positionen det hände i, vi satt som personen nedan:
Bild
Sen så rullade man bakåt som i en bakåtkullerbytta (utan att slå runt) och sedan tillbaka... Där någonstans blev det väl helt enkelt för högt tryck för vederbörande, vilket då resulterade i en högljudd brakfis. Jag skrattar fortfarande. när jag tänker på det...
Detta var dock inte det som gjorde denna dag så härlig... Härligheten kommer sig av att jag hade en väldigt trevlig kväll igår, en trevlig morgon med motion som sedan fortsatte i lite städande här i lägenheten. Sen åts det god mat och promenerades i det fina vädret.
Nu sitter jag och tittar på Dreamgirls, gud vad jag älskar musiken! Bra dag helt enkelt!


Dagens motion: Pilates + promenad (har from idag slutat använda min stegräknare, återkommer till det imorgon).

Dagens intag:
Frukost: Havregrynsgröt med krossade linfrön samt vetekli, mjölk och kanel.
Mellanmål: Apelsin.
Lunch: Fläskfile i paprikasås och ris.
Mellanmål: En kiwi och 3 kakor.



Middag: Kycklingryta med kokosmjölk, soltorkade tomater, rökt skinka och oliver.


Kväll:
Stjärnor och hjärtan!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: