Fredag, kväll

Så har ännu en dag snart lidit mot sitt slut.
Är precis hemkommen från mitt styrkeyoga pass och är alldeles rosig om kinderna, är väldigt kallt här om kvällarna nämligen... Passet var hur bra som helst! Kom in en rätt så ung tjej som drog halva passet på engelska för det var 2 st deltagare som inte pratade svenska... Hon var hur duktig som helst och passet var riktigt roligt. Jag kunde slappna av mer denna gång än förra, och "gå in i mig själv" (hur snyggt det än må låta...) på ett helt annat sätt... Så jag ser verkligen fram emot nästa pass.
Nu ska jag koka mig en kopp te, skala en apelsin och sedan mysa ned mig framför någon bra film.. Det lutar åt sweet home alabama som jag spelade in igår.


Dagens motion: Promenad samt ett pass styrkeyoga.

Dagens intag:
Frukost: Havregrynsgröt, krossade linfrön, vetekli samt mjölk och kanel (ni kan min frukost vid det här laget va..!?)
Mellanmål: En kiwi, lite mandlar samt en kopp te.
Lunch: Fläskfile, broccoli, svampsås och pasta.


Mellanmål: Ett äpple, en kiwi ett digestivekex samt en kopp te.
Middag: Varma mackor med tre sorters svamp, + ett glas coca cola!!!!!
Kväll: Te + apelsin.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: