Efter stormen

Nu är det väl ungefär en timma sedan jag blev av med mina fikagäster. Har diskat och plockat reda efter oss, och nu är jag redo för en film och sedan sängen!
Hade som sagt Sara, Frida, Marielle och Lisa här på fika, Frida hade bakat kärleksmums och jag stod för teet. Först gick vi dock iväg till pizzerian och köpte en kebabpizza special som vi delade på, sjukt gott. Sjukt goda vär även Fridas kakor, visste inte att hon kunde baka faktiskt.. Men tydligen! Marielle gav mig en så himla fin glasburk med ett himla gott innehåll: Chokladpolka! Polkagrisar med choklad i, fy tusan vad gott! Blev dock mest glad för burken tror ja, sån där fin som man kan ha i köket sedan med något mysigt i.




Tycker att det är så himla kul att jag har hittat så bra människor här i Göteborg. Det är ju väldigt lätt att hitta människor som är roliga att umgås med, mindre lätt att hitta bra människor som man verkligen tycker om och bryr sig om. Tjejerna ovan är ett exempel på detta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: