Torsdag

Tentapluggar in i det sista, imorgon är det del 2 i externredovisningen som ska tenteras! Om de frågar på det jag kan så får jag godkänt, tar de upp en massa skattefrågor och hur man värderar ett lager så är jag körd. Så håll tummarna kära ni för att de frågar efter en kassaflödesanalys, periodiseringsfonder och avskrivningar! Då är jag i hamn. 
Annars sker inte så mycket, det åskar likt en sommarnatt utanför fönstren, nu verkar det dock ha lugnat ned sig.. Lugnet efter stormen skulle man kunna säga.

Imorgon åker vi hem till värmland där vi ska fira min mamma och min ena bror som fyllde år i veckan, det ska bli roligt, känns som om det var ett bra tag sedan jag var hemma sist! Ska även träffa upp lite folk som köpt saker av mig, älskar när affärerna går bra!

Men tentaplugga in i det sista var det ja... Hörs imorgon efter tentan, är antingen en glad eller en väldigt besviken Carolina som skriver då. 

God natt mina skatter!

Bild



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: