Min alldeles egna "walk-in-closet"

Det bästa med att flytta till en 3:a är att mina kläder får ett eget rum.
Och innan ni börjar tänka att jag har alldeles för mycket/för lite kläder osv.. Så kan jag med glädje meddela att jag har ett par kartonger, byråer etc med skor/kläder och väskor, som inte förtjänat en plats i min annars så spartanska garderob.
Kassarna i bakgrunden är mina bloppissaker som jag säljer, någon som är sugen på att köpa en hel kasse? Köpa grisen i säcken så att säga...









Kommentar från: Hanna

Fasen vad schysst! Har en annan kompis som har likadant och jäklar vilken lyxig känsla det ger... Tyvärr får jag vänta tills jag har lämntat mina 49,5 kvm innan jag eventuellt kan uppleva samma lycka :)

2012-01-04 @ 14:21:58
http://hannacarin.blogg.se/
Kommentar från: carolina

Tack Hanna, det är helt magiskt underbart med denna översikt! :D

2012-01-04 @ 15:09:46
http://carolinamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: