Fredag

Oklart hur tentan gick måste jag erkänna. De frågor jag ville ha kom mestadels, MEN en utav dem innehöll en twist som jag inte var beredd på. När det gäller siffror och uträkningar så räcker det med att en liten liten siffra blir fel för att hela kassaflödesanalysen ska bli fel. Då får man ju noll poäng. Twisten gjorde att jag chansade och satt och pusslade för att få ihop posterna rätt, vilket innebär en ganska så liten chans till att det blev 100% rätt. Men vi får se, kanske lyckades skrapa ihop något poäng, hoppas på det! Vore så gött med G så jag kan beta av den här kursen!

Nu har jag precis petat i mig en tonfisksallad och ska nog koka mig en kopp te. Det blåser sjukt starka vindar här i Göteborg, gör säkert det på fler ställen.. Men ändå! När jag gick av bussen förut så blåste jag på riktigt bakåt och stapplade flera steg innan jag hann få stopp på min kropp och var någon millisekund från att bli påkörd av bussfan. Sjuk känsla att något liksom trycker bak en utan att man kan göra något... Håll er borta från vägarna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: