Ompyssling

Nu har jag tagit mig en lång och varm dusch. Peelat ansiktet, lagt på ansiktsmask samt lagt i en proteininpackning + fuktmask i håret. Om jag inte ser ut som självaste Gisele när jag sköljt av mig alla cremer sen så blir jag mäkta besviken.


Bild


Nu ska jag ta mig an det sista inför tentan imorgon. Ska repetera det jag pluggat på de senaste dagarna, nu är det för sent att lära sig något nytt resonerar jag. Sedan ska jag nog fira att jag är fri. Dvs inte behöver tentaplugga något mer. Det är nämligen så att när jag har en tenta framför mig så tenderar jag att plugga lite dåligt, därför har jag absolut inget utrymme för att göra något vettigt, typ träna, träffa vänner osv. Logiken i detta påstående kanske verkar way out west, men jag får bara ännu mer dåligt samvete om jag gör roliga saker när jag egentligen borde plugga. Därför gör jag tråkiga saker så att pluggandet ska bli mer lockande, makes sense huh?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: