Måndag

Så sedan senast så har jag hunnit med fotbad, powerwalks/joggingtur samt tittat på bil. Fötterna är lena och fina, benen är härligt möra och angående bilen så är det ännu smått oklart.
Om allt går som det ska så säljer vi vår bil ikväll, runt sju kommer det nämligen en kille och tittar på den. När den är såld så kommer det nog att kännas lättare att köpa en ny.
Den vi tittade på idag hade många positiva egenskaper, den har genomgått en extra rostskyddsbehandling, gått relativt kort 4500 mil tror jag samt har 6 månaders blocketgaranti eller vad det heter.

Ikväll börjar halv åtta hos mig, även 4 stjärnors middag. Som jag har längtat efter halv åtta hos mig! Lita på att jag kommer att krypa upp i soffan med en kopp te! Var så säkra!


Bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: