Decléor

Mitt decléorförråd börjar ta slut. Såg av en ren slump en annons på aftonbladet och någon hemsida där man fick 3 decléor produkter men endast behövde betala för 2. Finfint det tänkte jag då jag annars får köpa en och betala för en på Åhléns. Väl inne på denna hemsida såg jag att alla produkterna var höjda i pris en smula, vilket inte uppskattas när de annonserar om ett annars så generöst erbjudande. Så jag googlade runt och kom in på beautyplanet där jag fick tag i salongsstorlekar på mitt nattbalsam och min dagcreme. Köpte även ny sminkborttagning för ögonen samt ansiktsmask. Blev självklart lite dyrare än vad jag tänkt, men när det är salongsstorlekar så håller det ju mycket längre vilket alltså innebär att jag sparat många kronor. Fint det.
Att jag aldrig tidigare tänkt på att det går att köpa på andra ställen än Åhléns...?


Förutsatt att de inte skickar gamla cremer till mig så rekommenderar jag verkligen att köpa Decléor på beautyplanet. Jag kommer nu att spara tusenlappar varje år!


Bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: