Vilken härlig dag!!!

Har varit på gymmet, en timme på löpbandet och en halvtimma styrketräning.
Väl hemma har jag kokat linssoppa. Medan jag sitter i godan ro och äter min linssoppa så får jag ett konstigt sms av Marielle:
"-Grattis till VG!"
Jag fattar ingenting, eller jo det gör jag men trodde inte att det var möjligt.. JAG FICK VG på tentan i livsmedelsvetenskap! Mitt första VG sen jag började min utbildning! Och för er som inte vet det så kan man inte få MVG på universitetet, så VG är högsta betyg! SWEET! Nu återstår att se vilket betyg jag får i kursen som helhet... Har ju 3 andra moment som jag ska bedömmas på...

Senare idag vankas sjukdomslära 3 timmar, kommer inte vara hemma för ens halv nio... Tur att vi har en inspelningsbar box så att jag kan spela in Biggest loser och Anna Skipper - du är vad du äter ikväll! Gud vad jag har längtat efter det programmet!


Bild

Kommentar från: Rebecca

GRATTIS!!!



blöööh att jag inte lärt mig spela in :(

2011-04-07 @ 14:41:35
http://rebeccacecilia.blogg.se/
Kommentar från: Alexandra

Ja tack, jag älskar den :)

2011-04-07 @ 15:27:10
http://withalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: