Tisdag

God morgon!

Själv gick jag faktiskt upp vid nio, det är dåligt men bra för att vara mig dagar som dessa. När jag är ledig såpass mycket som jag varit nu den senaste tiden så är jag så sjukt trött på morgonen? 

Idag är det hur som helst sjukt vacker väder ute, vilket jag ska fira med att stänga in mig på gymmet en timma eller två... Har inte tränat sedan i torsdags så det rycker nästan i kroppen av understimulans...
Sedan blir det sista rycket inför tentan imorgon, och nu känner jag mig tillfreds.. Är så mycket jag inte kan men det gör inget.. Omtenta i juni känns inte sådär värst jobbigt faktiskt, så det får bli som det blir!
Efter tentan imorgon blir det bio med världens bästa Sara, vi ska nog se No strings attached.

Kommentar från: Sara

och bio med världens bästa carolina! =)

jag gillar din inställning, bättre att göra nåt kul istället för att sitta och ha ångest över en tenta. vi ses imorgon.

2011-04-19 @ 23:12:33
http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: