TGIF

Äntligen fredag!

Stannade hemma från dagens föreläsning vilket gör att jag idag har två föreläsningar att läsa in, men det är inga problem.. Bara jag sätter mig och gör det.
Är sjukt sugen på att dra till gymmet... När jag vaknade imorse så tänkte jag att jag ska hålla mig borta därifrån idag, men det har liksom blivit något konstigt beroende av att vara där varje dag och ta en timma på löpbandet.. Mår så himla bra efteråt!
Ikväll har jag dock tänkt att gå på yoga så kanske skulle nöja mig med bara det... Men får jag spring i benen så måste jag gå till gymmet!

Nu ska jag klä på mig och läsa lite näringslära.


Bild

Kommentar från: Sara

Värst var du har blivit hurtig! Men du borde gått i skolan med mig idag! :(

2011-04-01 @ 16:53:38
http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: