Söndag

Idag liksom igår kommer det att bli ganska så torrt på bloggfronten! Anledningen till detta är att jag ska skriva på min rapport! Det kommer ta ett tag..... Kommer med all säkerhet inte bli färdig idag.
För den som undrade hur det gick på högskoleprovet, vidare jag har blivit dummare eller smartare så kan jag meddela att jag inte utvecklats någonting. Fick samma resultat som förra gången, dock något poäng mer men hamnade inom samma poängintervall. Var ett poäng från den övre poängintervallen, vilket var lite tråkigt. Men jag hänger inte läpp för det!

Rapport var det ja!

Kommentar från: HannaFindus

Det låter ändå som att du fick ett väldigt bra resultat och det är ju väldigt bra när man vil komplettera sina betyg till högskolestudier.

Hur går det med rapportskrivningen?

Själv har jag ett sk. "klandertal" att hålla inom retorikkursen jag läser på högskolan imorgon. Jag ska klandra Bert Karlsson. det kan nog bli intressant, Skara:bo som jag är, haha. Ha en trevlig kväll!

2011-04-03 @ 22:31:30
http://nattstad.se/HannaFindus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: