Påsklov

Idag är första dagen för mitt första påsklov på mååånga år! Har inte haft påsklov sedan -06.
Håller på och packar för fullt och snart blir det hemfärd! Första anhalten är Aqua, där jag ska klippa och slinga mig hos Johanna.. Guuuud vad jag längtar! Ska bli så skönt att bli ompysslad i håret.
Efter det blir det hem till Anna för middag och trevlig sällskap av järngänget, kan inte tänka mig ett bättre avslut på en torsdag faktiskt!

För övrigt var bion igår hur bra som helst, kan verkligen rekommendera no strings attached! Den var sjukt mycket roligare än jag trodde att den skulle vara... Den som författade dialogerna måste ju vara aningen rubbad, KUL!

Men nu måste jag packa färdigt, vi hörs när jag kommer hem!

Kommentar från: Sara

Hoppas håret blev bra (men det blev det säkert), och ha så kul "hemma". Vi ses förhoppningsvis nästa vecka. Puss

2011-04-21 @ 22:42:17
http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: