Måndag

God morgon!

Skönt att helgen är över, det har varit en rätt så tråkig helg faktiskt, inte fått någonting gjort för ens igår eftermiddag då jag skrev på rapporten. Det har varit dåligt väder, dåligt på tvn och dåligt med träning så denna helg har varit rent ut sagt tråkig!

Nu är måndag här och det med besked. Börjar skolan kl 13.00 och har föreläsning till 15.30, sedan börjar jag kl 17.00 igen och ska ha sjukdomslära till 20.00. QUE? Får man gå i skolan till kl 8 på kvällen?
Oklart hur jag gör om jag går på föreläsningen kl 13 eller inte, känns sjukt drygt att ha 1.5 timmes rast mellan föreläsningarna... För kort för att åka hem och för lång för att bara vara.

Kommentar från: Tove

Läser ni sjukdomslära?! :) Matallergier och symtom av det, eller vad läser ni om? (Sskan i mig vaknar till liv :p)

2011-04-04 @ 12:29:30
http://tbjorkenbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: