Kylskåpslänsning

På torsdag åker jag och Linus hem till Värmland och kommer inte tillbaka förens på måndag eller tisdag. Därför håller vi nu på och tömmer kylen!

Igår lagade vi typ en chili con carne, fast utan bönor och istället med majs, selleri och morötter.



Idag lagade vi en kycklingwok med kvarvarande grönsaker och rotfrukter


Skönt när man har massa diverse råvaror i kylskåpet, som ändå går att komponera ihop till en eller två måltider!

Kommentar från: HannaFindus

Nu blev jag inspirerad. Jag är ganska värdelös på att laga mat. Men det beror nog mest på att jag inte orkar, tar mig tid, handlar ordentligt eller förbereder i tid. Men jag ska allt bli bättre på detta!

Om inte annat gör jag awesome lasagne!

Ha en trevlig påsk.

2011-04-20 @ 10:06:54
http://nattstad.se/HannaFindus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: