Dag 6 - Utmaningen

En låt som påminner mig om ett ställe.

Liksom förgående dag så gäller det bara att bestämma sig för vilken plats man ska välja... Har man väl gjort det så är detta urlätt!
Har man svårt och edita ned alla intryck man fått under livet, så kan det ta ett tag att komma fram till en låt inom denna kategori...

Bestämde mig för en låt som påminner mig och vår lägenhet i Karlstad, som vi var tvungna att lämna bakom oss när vi flyttade till Göteborg.
Jag gillade den lägenheten som fan samt alla mina möbler som jag inte kan ha här i Göteborg eftersom att vi bor 2:hand och möblerat...

Den här låten hade jag alltid på i bakgrunden när jag städade därhemma. 
Att lyssna på den nu gör att jag drömmer mig tillbaka till den lägenheten och alla mina fina saker som numera är inskyfflade (tacka gud för att vi får ha dem där, dont ge me wrong) hemma i värmland.

En låt som påminner mig om ett ställe, nämligen min gamla lägenhet är Life med Des'ree.


En av många fikor vid mitt älskade köksbord.

Kommentar från: jennifer

Sv: Sant :)



Jadu, Lissabon åkte vi bara till över dagen och shoppade :) Är här i Portugal (Tomar) på praktik. Har 11 dagar kvar av 35 :)

2011-04-07 @ 00:10:34
http://jblife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: