Dag 4 - Utmaningen

En låt som gör mig ledsen.


Oj, det finns ju många låtar som gör mig ännu ledsnare när jag är ledsen... Men det finns inte många som gör att jag går från glad til ledsen bara sådär... Men genom att lyssna och titta på videon till den här låten så blir man ganska så tom, om ni tittar så förstår ni vad jag menar. Elefanten utan betar... delfinerna och sälen, för att inte nämna människorna.. En lite del utgörs ju även utav att Michael numera är död. Jo, det här är definitivt en låt som gör att jag går från glad till ledsen på 5 minuter.

En låt som gör mig ledsen är Earth song med Michael Jackson.

Kommentar från: Helena

Sv: Ja Karlstad är en himla fin stad! Jag flyttar för att jag pluggar, har pendlat i 1,5 terminer nu, det får räcka :)

2011-04-04 @ 23:27:45
http://helenaengstrom.blogg.se/
Kommentar från: HannaFindus

Åh, den är så fin och ändå så sorglig. Själv blir jag väldigt nerstämd av Delta Goodrem's låt "Fragile". Väldigt fin, dock. En annan låt som också heter "Fragile" och faktiskt får en på bättre humör är Maria Menas låt. Ska man ha en ledsen låt, måste man också nämna en låt som kanske är mer inspirerande, liksom.

2011-04-05 @ 06:14:34
http://nattstad.se/HannaFindus
Kommentar från: Anonym

2011-04-05 @ 17:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: