Tisdag!

God morgon!
Här sitter jag med en skål gröt i mitt knä och korrekturläser mitt arbete som jag bokstavligt talat buntade ihop igår... Eftermiddagen ska bli intressant! Då ska vi nämligen lämna in våra arbeten och diskutera kring den lästa litterature osv. Cant wait! Nästa gång ska jag börja i tid! ...Ska sträva efter det i alla fall... Det är liksom lite min grej att göra allt i sista minuten. Sitter även med hårinpackning och ansiktsmask... Skulle inte förvåna mig om det blir så bråttom att jag glömmer att skölja bort dessa... Dyker upp i skolan med min rosa morgonrock och leopardtofflor.. Vore inte det soxey eller vad säger du Sara!??!?! :D

Nej back to work!

Kommentar från: Sara

haha, det vore väldigt soxey! kan knappt bärga mig av spänning till jag får se dig i det!

2010-09-07 @ 13:17:31
http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: