Måndag

Idag är jag ledig från skolan. ...Skulle man kunna tro! Alltså jag är ledig... Men jag har en rätt stor inlämning tills imorgon och måste därför sitta hela dagen idag och jobba med denna. Inte min första tanke när jag såg vårt schema första gången och jublade inombords över hur många "lediga" dagar vi hade. Borde ha förstått att "självstudier" på schemat innebar just studier och inte Liseberg.
Hur som helst så sitter jag alltså just nu och läser en rolig bok som heter "Vetenskapsteori för nybörjare" jag tycker faktiskt att den är intressant, dont get me wrong! Dock är det lite halvsvårt att ta till sig allt om vad positivsism, hermeneutik, induktion, deduktion osv osv innebär nu när jag är så stressad över att inte ens vara halvfärdig med arbetet. Typiskt mig att spara allt jobb till sista sekund....


Bild


Kommentar från: Stina

Haha, den där hade jag i min första kurs också ! Intressant men lite seg :b

2010-09-06 @ 16:39:39
http://stun.blogg.se/
Kommentar från: Sara

Jag tänkte samma sak, va härligt med lediga dagar. Men det var ju inte direkt så.

Det har inte gått bra för mig alls. Har inte ens börjat på uppgift tre och har heller inte läst någon artikel inför den. Tur att vi har några timmar på oss imorgon också.

Hur du hunnit med allt?

2010-09-06 @ 23:14:53
http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: