Måndag

Idag fick vi tillbaka våra arbeten vi lämnade in förra veckan. VG är ju max och behöver jag tala om hur glad jag blev när jag såg att jag fått G+ på min inlämning!? På en inlämning som jag i princip buntat ihop på en dag, som jag kände mig rätt så missnöjd med och oroad över att den skulle generera i ett IG. Så nu är jag lite mer peppad inför nästan inlämning som ska vara inne på onsdag!

Idag ska jag laga kalops för första gången, hur tror ni att det går!? Jag tror att det kommer bli kanon, det verkar vara väldigt lätt och det är så himla gott att jag har gått och längtat hela dagen!


Malin var ju här i helgen och vi hade det så himla bra! Förutom att vi gjorde stan och handlade en massa fint (som jag visar senare) så hade vi filmkväll med chips, dipp och myskläder där vi såg min favoritfilm Almost famous och min numera hatfilm Cheetah girls 2, jäklar vad dålig den var! Vi trodde att den skulle vara en mysig och barnslig tjejfilm.. Och det var den men på helt fel grunder. En sån där film där skådespelarna är 22+ men spelar att de är 16. Jag rekommenderar den inte.



Bild



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: