Lördag

Malin kom igår kväll och därför har jag inte tid att blogga så mycket! Idag har vi gått på stan och shoppat, ätit och fikat hur mysigt som helst! Nu är vi hemma och har precis käkat ännu lite mer mat och eftersom att jag lagade maten så diskar Malin, gulleMalin :)
Nu ska vi leta upp något trevlig att titta på sen blir det trycka chips och dipp!


Kommentar från: Sara

hej hopp sötis!

hoppas allt är bra med dig?

jag är sjuk, förkylder. men annars har jag haft det bra här hemma.

dock så fanns det ingen ledig tågplats idag, så jag kommer åka till gbg imorgon. så jag kommer missa föreläsningen och handledningen. :( men ni får försöka överleva utan mig. puss

2010-09-12 @ 20:45:51
http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: