Tillbaka hemma!

Kom hem från Ullared för någon timma sedan och jag är helt slut! Vi sprang omkring tillsammans, själva och med random folk i några timmar, så nu har vi motionerat nog för idag.
Köpte allt möjligt därborta. Notan hamnade på 1700:- och jag kan inte direkt säg att jag köpte något som leder till världsfred... Köpte en tomtedräkt till min katt där hemma... Julpapper, julsnöre och sånt kul. Köpte lite godis och sånt, saker till köket och två jättefina burkar med tryck från Breakfast at tiffanys och en med how to marry a millionare (tror jag) ska ta kort och visa!

Annars sitter jag nu och tittar på idol och dreglar över dessa primeboots, 3500:- är dock lite för mycket just nu.... Men jag vill ju ha ett par boots och ett par ridstövlar, här har jag ju båda! Dessa verkar även vara bra och vida i skaftet vilket jag behöver...



Engineer High 43 Zip SEK 3499, Prime Boots - NELLY.COM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: