Söndag

Nu ska jag ta tag i mig själv! Allt för länge har jag suttit still och hoppat över allt vad motion heter.
Maten sköter jag faktiskt bra, kanske slinker ner någon chipspåse här och någon kaka där.. Men det är jag värd.
Jag är även värd att röra på mig, och att röra på sig är gratis, -så det är bara att gå ut och ta för sig!
Så nu är det dags! Tänker inte lova att jag ska köpa mig ett gymkort och sånt där trams, för det är så fruktansvärt tråkigt! Har liksom inte hittat någon träningsform som jag tycker om... Men promenader varvat med lite joggning är helt okej så det kör vi på så länge!

Tog mig en powerwalk innan frukost imorse och nu vankas det en till, kanske tom en löparerunda. Vi får se om jag orkar hänga med i Linus tempo... Tvivlar på det!


Bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: