Rouge!

Jag lovade att återkomma till denna gudomliga uppfinning! Jag är beroende av rouge. Lite rouge och mascara är det enda sminket jag använder till vardags, slänger på lite ögonskugga när det vankas helg... Men tillbaka till rouget... Jag har sedan något år använd mineralrouge från isadora, hittade en färg jag gillade och den var 1/3 så dyr som de större mineralmärkena så jag har varit hur nöjd som helst ända tills för någon dag sedan. Då drog jag slutsatsen att den är dålig för min hy!
Jag har emellanåt lite crapig hy, precis som alla andra... Dock på senare år så har den förbättrats otroligt sedan jag bytte rengöring, peeling, ögoncreme, dagcreme och nattcreme till Decleor och MDformulations. Dock får jag fortfarande väldigt många små, små kvisslor (tror jag man säger) liksom inga finnar utan små knottror på just kinderna, ingen annan stans. Jag använder som sagt inget annat i mitt ansikte, puder, foundation etc... Så om jag då drabbas av dessa utslag på det enda stället jag använder något så borde det ju vara den produkten det är fel på!? Dvs den rouge jag använder på mina kinder! Sherlock är igång! Nu börjar detta bli långt så bäst att jag rundar av.... Köpte i alla fall en ny rouge från clinique och hoppas på att denna ska ge mig finare kinder. Köpte jag en produkt till så fick jag ett paket med massa småsaker- och det gjorde jag! Köpte därför en rougeborste.





Kommentar från: Sara

sweet. man kan tro att du är miljonär!

haha, men du skrev ju, "glöm inte att rösta". då trodde jag du skrev det pga kommentaren jag fått innan?

2010-10-26 @ 21:18:43
http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: