Onsdag

Idag har det varit en låååång dag. Började vid tio och jobbade med projektarbetet och sedan var vi iväg på en utställning Gud har 99 namn. Kom hem för ungefär en timma sedan och är helt slut. Utställningen var rolig, Sara och en till tjej band en turban runt mitt huvud och sen gick jag och Sara runt i olika tempel och bad till de olika gudarna. När jag kom hem så käkade vi lite mat som vanligt och pratade om hur dagen har varit och jag gnällde lite över hur trött jag var.. Så föreslår Linus att jag ska gå och sätta mig i soffan och hålla för öronen. Då förstod jag att det var någon form av överraskning på gång.



Julmust, pepparkakor och en julklapp!!!!!!!!!!!



I paketet låg ett par högtalare till datorn!!!!!
Linus är världens bästa!!!!

Kommentar från: k

na, vad söt han är :D!

2010-10-14 @ 14:34:31
Kommentar från: carolina

Eller hur!? Du får visa Johan inlägget så kanske han gör detsamma ;)

2010-10-14 @ 14:54:38
http://carolinamagnusson.blogg.se/
Kommentar från: k

hahahahaha :D yeees. han bakade en kladdkaka till mig när jag jobbat färdigt, vissa är studenter ;P hahaha.

2010-10-16 @ 18:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: