Fiskfiskfisk




Fiskbiffar och skirat smör, to die for!
Fick som sagt receptet av en i klassen som hade kontakt med någon islänning, detta är alltså ett isländskt recept. Och MAN, de kan laga goda fiskbiffar!


Nu ska jag läsa på lite om redovisningen vi har imorgon!

Kommentar från: Stina

Vad bra :) får vi en chans att uppdatera oss om varandra, utöver det som står på bloggen. Det går bra för mig med, har en massa plugg men det är skönt. Knallar och går iaf, känns lite konstigt att läsa flera kurser parallellt. Man vänjer sig snabbt vid det svenska systemet, att avverka en kurs innan man börjar en ny. Men jag tror jag har ganska bra koll på tiden :b trivs i lyan och var på IKEA i helgen så nu har jag fått det ganska mysigt i mitt rum vilket alltid är något. Så jag har det bra :) hur går det för er med boende och så ? Hur länge får ni stanna i den lägenheten ni har nu ? Kram !

2010-10-25 @ 18:11:03
http://stun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: