Shoelove

Om lägenheten brann och jag hade fått rädda allt oersätteligt, så skulle jag i sista sekund sno åt mig mina pistols. De är av alla mina skor/väskor/kläder mig kärast. Så kära att jag knappt vågar använda dem, vill inte slita ut dem... Rätt dumt men nu när vädret är som det är så är det dumheter att plaska runt i dem.







Nu har skopunkten tagit in något snarlikt för en billig penning. Finns även i svart (svatth, som Frida från småland skulle sagt).



Kommentar från: Ida

Åhh, älskar dom! Har suktat efter dom i flera år men alltid tyckt att jag inte haft råd med dom...funderar på att köpa ett par billiga kopior nu när det finns överallt...

2010-11-17 @ 07:52:11
http://idajessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: