Onsdag

Så har ännu en dag här i Götet lidit mot sitt slut. Aldrig förr har tiden gått så fort som den gör här i Göteborg! Kan bero på att jag trivs så underbart bra här.

Idag har vi suttit på föreläsning i organisk kemi i 6 timmar, imorgon ska vi sitta i 6 timmar till. På fredag är vi dock lediga och då ska jag tvätta och dra en svängom med moppen och dammsugaren här hemma. Sen ska jag och Linus åka till Jönköping och hälsa på Kornelia och Johan. Jippie!

Nu har jag precis tvättat ur mitt hår från hårinpackning, älskar mitt numera fräscha hår! Var ju och klippte o färgade håret hos Johanna i fredags, klippte många cm (för att vara mig) 4-5 typ, så känner mig väldigt korthårig helt plöstligt... Men jag ville bli av med allt dåligt och lite till så det fick bli så! Visar bild imorgon eller något.

Kommentar från: Sara

jag tyckte ditt hår såg mörkare ut! skulle påpeka det imorse men då började lektionen. men du fuska ju lite genom att ha det uppsatt. ;)

usch, organisk kemi kommer bli min död!

2010-11-10 @ 21:10:32
http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: