Lördag

Åh vilken dag. Jag är bakis. Det hör inte till vanligheterna numera... Går minst en månad mellan mina festtillfällen these days. Anledningen är ovan; jag blir så himla dålig dagen efter. Tog en pandol, petade i mig lite mat och gick ut på en promenad i den friska luften så nu känns allt lite bättre men fy vad det suger att vara dålig. Jag älskar att vakna upp, vara pigg och på bra humör... Att vakna upp och känna sig misshandlad och olycklig är inte roligt. Nog om det, ska försöka lägga upp lite bilder från igår om jag hittar min kamerasladd...

Lagade fruktansvärt god middag förut, fiskburgarna/fiskbollarna med skirat smör som jag fått recept av Elin i klassen.



Efter denna gudomliga husmanskostmåltid måste jag säga att kroppen börjar återhämta sig.. Lär väl ligga i kolesterolkoma ikväll från allt smör... Men det är det värt!

Nu ska se vad tvn har att erbjuda. God afton!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: