Lördag

Idag har Linus en vän här på besök så jag får mest umgås med mig själv, vilket är rätt bra eftersom att jag behöver plugga i massor! Så jag sitter här med min julspotifylista spelandes i bakgrunden och stryker under sånt som verkar relevant i mitt organiska kemikompendium... Happy saturday!

En bra sak hittils idag var förut när vi käkade så himla god mat, stekt fisk, kokt potatis och gräslökssås. Recptet på gräslökssåsen har vi fått av Linus pappa och det är nog min favoritsås. Som tur var så maten 4 portioner vilket innebär att vi kommer äta det imorgon lunch också, JIPPIE!!



Inga grönsaker här inte!

Kommentar från: Rebecca

Du går emot trenden! yeeh ;)

2010-11-22 @ 07:41:01
http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: