Söndag

Så var det kvällen. Kvällssolen skiner in genom vardagsrumsfönstret och vinden drar några lätta pustar genom det öppna fönstret. GUUUD vilken poet jag är. Eller inte.

Idag så har Malin, Frida och deras mamma Maria varit här och fikat. Det var mycket trevligt. Sen har jag tvättat och lagat mat. Jag har även sett klart på ANTM14 och jag kan säga så här ; Av mina 3 favoriter så lyckades en av dem ta sig till final, dock kom hon 2:a. Hon som vann var även hon en väldigt värdig vinnare... Men det hjälps inte, jag hejar ju såklart på mina favoriter!? För första gången på länge så kände jag att det var två ruskigt värdiga vinnare i final, till skillnad från de föregående åren då en eller till och med båda finalisterna borde ha åkt ut för länge sedan.

Nu har vi precis haft min bror och hans tjej Johanna här på lite kvällshäng. Resten av kvällen blir soffan och lite cider tror jag.

Nedan är en av de lampor som jag fick i födelsedagspresent av mamma och pappa, de kommer från Perfect home, älskar deras saker!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: