Söndag

Oj idag har jag haft fullt upp! Vaknade upp efter en relativt kaotisk sömn då jag drömde att mina vänner blåste mig i blåsningen. Hade någon gång under natten lagt mig i en position med händerna bakom huvudet så jag vaknade även upp med två armar som sov big time! Fick ligga och slå igång dem.
Sen åt vi en mysfrukost framför tvn för att återfå lite harmoni i tillvaron, så att säga.
Åkte hem till mina föräldrar och åt lunch vid ett snåret, sen fikade vi och åkte hem.
Runt 5 så vandrade jag in till stan för att fira min vän Anna som fyllde 23 härom dagen. Hon bjöd på god kladdkaka och té.
I kväll så har jag ätit en god skaldjurstallrik, fixat till mina fötter, hårinpackning samt ansiktsmask. Jag blev en bättre människa bara sådär!

Nu ska vi titta på CSI och dricka té! Hoppas att er helg har varit angenäm, ta hand om er!
KRAAAM




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: